loading...
عکس های داغ و جــنــجــالــی
مژده خانی بازدید : 732 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش اعتماد، با اینکه هنوز خبر دقیقی از انگیزه متهمان برای این قتل مشخص نیست شنیده های خبرنگار ما حکایت از وقوع قتل با انگیزه روابط پنهانی دارد. تماس های تلفنی اتفاقی خبرنگار ما با تعدادی از اهالی مهدی شهر سمنان که در جریان وقوع این قتل قرار داشتند حاکی از آن است که رابطه نامشروع میان یک زن و شوهر خواهرش منجر به وقوع این جنایت شده است.

با این حال معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان تنها به اعلام خبر دستگیری سه متهم شامل یک زن و دو مرد در این رابطه بسنده و تصریح کرد: عاملان این جنایت در بازجویی های فنی و پلیسی به قتل این مرد متاهل اعتراف کرده اند.

شنیده های خبرنگار اعتماد حکایت از این دارد که دهمین روز از اردیبهشت ماه امسال وقوع یک فقره فوت مشکوک از سوی یکی از پرسنل بیمارستان سینا در مهدی شهر استان سمنان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

همزمان با اعلام این گزارش از سوی ماموران کلانتری مرکزی مهدی شهر به بازپرس کشیک قتل، تیمی ویژه از عوامل تشخیص هویت و پزشکی قانونی به همراه بازپرس پرونده به بیمارستان سینا اعزام شدند. بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که مردی حدودا ۴۱ ساله به نام «منصور» در حالی که از ناحیه شکم مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته در این بیمارستان فوت کرده است. پس از آنکه به دستور بازپرس پرونده جسد برای انجام معاینات دقیق تر و تشخیص علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد تیمی از کارآگاهان جنایی به دستور قاضی پرونده مامور کشف این معما شدند.

پیگیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که روابط پنهانی بین همسر مقتول و با جناق او منجر به وقوع این جنایت شده است. یک منبع آگاه درباره انگیزه وقوع این قتل به خبرنگار ما گفت: متهمان در بازجویی ها، اعتراف کردند که برای اینکه مقتول را از سر راه خود بردارند دست به این جنایت زده اند.

اهالی مهدی شهر نیز که این قتل در آنجا به وقوع پیوسته است نیز این موضوع را تایید کردند. یکی از اهالی این شهرستان به نام وحید به خبرنگار ما گفت: خبر این جنایت در کل منطقه مهدی شهر پیچیده است ما هم شنیدیم که همسر مقتول با شوهر خواهرش در ارتباط بوده و با دست به یکی کردن و برای اینکه شوهر او را از سراه بردارند او را کشته اند.

یکی دیگر از اهالی این شهرستان نیز که می گفت همسایه این خانواده است به خبرنگار ما گفت: با اینکه مدت ها از ازدواج منصور و زنش گذشته بود آنها هیچ بچه یی نداشتند اما ما هم شنیدیم که همسر مقتول با شوهرخواهرش، در ارتباط بود و برای اینکه «منصور» را از سر راه بردارند با همدستی یکی دیگر از دوستان شوهرخواهرش منصور را به قتل رساندند.

شنیده ها حکایت از این دارد که مقتول با یک اسلحه جنگی به قتل رسیده است با این حال مقامات انتظامی استان این خبر را هنوز تایید یا تکذیب نکرده اند. سردار محمد رضا میرزایی، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز درباره قتل این مرد به خبرنگار «اعتماد» گفت: دهم اردیبهشت ماه امسال پس از اعلام وقوع این قتل و با توجه به حساسیت موضوع، اکیپ ویژه یی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند.

سردار میرزایی همچنین تصریح کرد: در جلسات متعدد کارشناسی زوایای گوناگون این جنایت مورد تجزیه و تحلیل پلیس قرار گرفت و در حالی که در وهله اول هیچ گونه سرنخ و انگیزه یی برای وقوع این جنایت به چشم نمی خورد کارآگاهان پلیس موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی- پلیسی سرنخ هایی را در این رابطه به دست آورند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند هفته گذشته عاملان این جنایت را دستگیر کنند به خبرنگار ما گفت: ابتدا دو مظنون در این رابطه دستگیر شدند که در بازجویی ها به قتل این مرد اعتراف کردند و نفر سومی را هم به عنوان یکی دیگر از همدستان شان معرفی کردند که این شخص نیز با هماهنگی های پلیسی در همان روز دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

سردار میرزایی از کشف اسلحه گرمی که قتل با آن انجام شد نیز خبر داد و گفت: این اسلحه در کوه های اطراف مهدی شهر کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات در زمینه مشخص شدن انگیزه های این جنایت ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 911
  • بازدید ماه : 578
  • بازدید سال : 12,747
  • بازدید کلی : 3,231,054