loading...
عکس های داغ و جــنــجــالــی
مژده خانی بازدید : 307 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

در آخرین گفتگوی که بهنوش بختیاری یکی از بهترین بازیگر زن سینما کشورمان با مجله ایده آل انجام داده است اعتراف به دزدی از یک رستوران کرده است.

هر چند که او دست کجی را هم رتبه قتل میداند و همیشه در زندگی خود سعی دارد این خصلت‌ رو از خودش به دور داشته باشد اما این یک مورد از دستش در رفته است . بهنوش بختیاری در ادامه گفت که با همسر و دوستان خود بهرستورانی رفته بود و صاحب رستوران برای چهار نفر از آنها ۲۶۰ هزار تومان طلب کرده بود که این امر موجب شده که از صاحب رستوران لجم بگیره و سیخ های کبابی که نظرم رو گرفته بود رابه خانه ببرم (هممونی دزدی)

خانم بهنوش بختیاری در جواب به این سوال که آیا تا به حال نسبت به یک بازیگر حسادت کرده‌ای، گفته است: بله. خیلی فراوان حسادت را حس کرده‌ام. از ذهنم گذشته است که زیرآب طرف را بزنم و نقش مورد علاقه‌ام را خودم بازی کنم. اما هیچ‌وقت برای آن طرف نزده‌ام و حسم را به زبان نیاورده‌ام. یک مدت روزنامه بانی‌فیلم را نمی‌خریدم، اعصابم خورد می‌شد به‌خصوص زمانی که منشی صحنه بودم لجم می‌گرفت که فلانی در فلان کار مشغول به کار است اما من نیستم.

وی در ادامه افزوده است: دوست داشتم نقش فرشته صدر عرفایی در کافه ترانزیت را من بازی کرده باشم یا نقش خانم طناز طباطبایی را در کار آقای مهرجویی را من بازی کنم یا نقش هدیه تهرانی در قرمز را خیلی دوست داشتم اما هیچ‌وقت نمی‌گویم کاش من جای او بودم چون قطعا او از من خیلی بهتر بوده است. دلم می‌خواست در قهوه تلخ بازی می‌کردم اما دعوت به بازی در آن کار نشدم. به لباس‌های بازیگرهای قهوه تلخ خیلی حسادت کردم. فکر می‌کردم لباس سنتی آن مدلی به من می‌آید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 217
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 559
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 13,967
  • بازدید کلی : 3,232,274